Storytelling: de kracht van een verhaal

Storytelling: Hoe beklijft een boodschap?

Hoe vertel ik een verhaal? Wat is een verhaal eigenlijk? Dat lijkt een simpele vraag, maar weet u het antwoord? Wanneer is een verhaal een verhaal? Moet er drama zijn, een plot, emotie? En waarom zijn dit soort ingredi├źnten van belang als ik een boodschap wil vertellen? Bijvoorbeeld binnen de organisatie waarin ik actief ben of aan mijn klanten. Martin Koolhoven heeft door de jaren heen geleerd hoe een verhaal het beste tot zijn recht komt.

Bij elke opdracht, elk project of elke reorganisatie hoort een verhaal. Naar medewerkers, klanten of publiek. Storytelling is cruciaal bij elk commercieel proces.

Titel: Storytelling

Thema: Hoe zorg ik dat mijn boodschap duidelijk overkomt, wat is een verhaal, wanneer beklijft een verhaal

Duur: 35 – 60 minuten

Door: Martin Koolhoven

Voor: Organisaties die hun communicatie effectiever willen maken

Martin boeken